Wednesday, October 20, 2010

BB Torch 9800 with Celcom


Macam biasa, bangun jer pagi-pagi (err.. pagi sangat la) .. Aku akan on laptop pinjam.. Huhu.. tak mampu beli lagi.. asal nak beli jer dah kena potong tax.. hahaha.. Singgah jap di laman sesawang nuffnang. Wahhh.. Ada lagi contest.. Last contest aku join pun time iPhone4 by Digi.. 
Dah ada pemenang dah kot.. Isk.. isk.. takde rejeki kat situ.. (maybe ada aa kat sini.. ) hehehe.. Skang nieh nuffnang dengan kerjasama Celcom akan membawakan anda ke satu dimensi baru arena telefon bijak (smartphonde daaa) bersama Celcom Blackberry Torch 9800 atau nama glamer Bakar beri hitam 9800.. 
Hehehe.. Let’s jom cekidaut kelebihan telefon bijak nieh yang akan beramah mesra dengan pengguna Celcom khususnya yang akan di lancarkan pada 29 October 2010 nanti….

 
Bentuk bodi atau fizikal
Kacak dan anggun bergaya dengan kemasan glossy hitam-perak menyerlahkan lagi gaya ekslusif pengguna BB Torch 9800 nieh.. Dengan ketinggian ala-ala penduduk Asia iaitu 111mm tanpa gelungsurkan papan kekunci dan 148mm apabila di gelungsurkan papan kekunci, ianya sungguh seksi..  Kelebaran yang cukup kemas di pegang oleh tangan anda, 62mm membuatkan anda seperti sedang memegang tangan kekasih anda… Blink.. blink.. Di sertakan dengan berat 161.1g, anda tak perlu pergi ke gim atau menjadi Mr Universe semata-mata memegang BB Torch 9800 ini.. Woww.. Tak peluhkan tangan.. Hehehe..


Mempunyai paparan muka sesentuh, membuatkan jari aku bebas bergerak di sekitar paparan ketika sedang melayari laman sesawang atau sedang mengambil gambar atau sedang mendengar music-musik atau sedang menaip mesej untuk orang tersayang. Opss… Nanti dulu.. Telah di sebut tadi bahawa BB Torch 9800 mempunyai papan kekunci gelungsur, untuk kemudahan dan keselesaan kepada anda yang mempunyai jari-jari yang comel untuk menggunakan QWERTY papan kekunci. Err.. jari aku cute.. Hehehe

QWERTY keyboard
 Kamera
Penggunaan teknologi kamera 5 MP merupakan kebanggaan di dalam keluarga BlackBerry sendiri yang standing dengan pesaing-pesaing dalam kelas telefon pintar. Antara kelebihan BB Torch 9800 adalah fokus automatik berterusan, pengesan muka, pengstabil imej, geotagging dan di tambah dengan 11 pilihan foto dan rakaman video yang memudahkan aku menyimpan detik-detik spontan dan kenangan manis bersama BB Torch 9800.

5MP with auto focus aaaa

Ruangan Storan
Memandangkan aku nieh suka sangat layan lagu dan juga menangkap gambar, memang perlukan ruang storan yang besar. Sebanyak 8GB sehingga 32GB ruangan ingatan menggunakan kad microSD dapat di sediakan oleh BB Torch 9800 nieh.. So, tak perlu la aku nak bawak MP3 dengan digicam dah.. 2 in 1 daa…
A lot of pic and songs.. Yeahhh

Aplikasi Integrated Social Feeds
Hah… Skang nieh zaman muka buka, tweet dan blogging. So, aplikasi yang telah di sediakan oleh BB Torch 9800 nieh memang kena pada time.. Bolehlah aku sentiasa mengtarikh naik (update daaa) setiap apa yang terlintas di fikiran nieh hanya di hujung jari tanpa mengira masa dan tempat .. errrr.. pastikan ada line 3G Celcom.. Baru la laju nak update… Mudahkan…..

 Jadi.. Apa lagi yang di tunggu.. Jom kita pra-daftar Celcom Blackberry Torch 9800 kat laman sesawang nieh

Daftar jangan tak daftar.. Sebab !!!! Yeay..  Kalau sesapa yang telah pra-daftar dan membeli Pelan Postpaid Celcom Exec di antara 100 orang yang pertama, u alls akan mendapat hadiaf percuma @ free.. Apa.. FREE la wehh… Barang-barang di bawah
FREE:
- Jabra Bluetooth Headset worth RM125
- 8GB Micro SD Card worth RM68
- Energizer Portable worth RM58

Jom kita terjah Celcom Exec Postpaid plan – Celcom Exec 50


Untuk maklumat lanjut, bolehlah hubungi talian pelanggan Celcom Careline di talian 1 300 111 000 atau layari laman web/sesawang Celcom.

--- Brought to you by --->


5 nuKiLan penDapaT:

joegrimjow said...

storage yang sangat3 besar!

curigelap said...

hehehe... mmg besar punya!!!...

Cik Ruby said...

besarrrrrrrrrrrrr punyeeee !

baharuddin said...

mahal ker harga pakej celcom nih??

Unknown said...

Good entry. Good luck.

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver