Saturday, October 9, 2010

DemamKan Aku

Rabu 6 Oktober ...

Tetiba aku rasa kurang sihat.. Tekak dan anak tekak dah mula menggatal dengan jayanya... Alamak.. Itu tanda-tanda serangan demam sudah bermula..



Maka aku pun dengan jayanya buat tak tau dengan simptom nieh.. Just layan strepsiL dengan harapan leh melegakan gejala kegatalan tekak tu.. Heh.. Petangnya.. Ok dah..

Pagi Khamis .

Uhhhh... Sengal-sengal sendi dan otot-otot.. Ohh.. Adakah aku telah menjadi badang yang gagah perkasa.. tidakk.. Aku minum air dengan banyak sekali... Kiranya 3 liter dari pagi sampai petang.. Malam tak sempat nak kira mililiter air yang telah di minum...

Jumaat

Dengan ini, rasmilah aku demam.. Hohohoh.. Huhuhu.. Mau pening dan letih gak badan aku nieh melayan virus-virus pembawa demam nieh.. Telan penekdol sebaik mungkin.. Batuk-batuk pun mula menyerang.. Dan dengan bangganya membawa virus-virus demam ini ke ofis untuk membiak sebaik mungkin.. Nasib la kau labu...

Sabtu, hari nieh..

Balik loQstaQ semalam ntuk selebret birthday fruit son.. Owhhh.. Makan-makan yang mewah.. Namun, selera kurang akibat virus-virus demam telah menjadikan gen-gen selera aku sebagai tahanan depa.. Cisss.. Tapi sempat lagi menjadi pototgraper tak rasmi bagi acara semalam.. Tunggu ntry selanjutnya menatap gambar-gambar fruit son aku.. Heh.. HepI BiRthDay AfiQQ yang ke-tama.. Ehhh.. Pertama Kompleks..
Dan skarang masih lagi gelong-gelong dan miong-miong akibat serangan demam..

bukan pesakit sebenar...

1 nuKiLan penDapaT:

eLy said...

hoh.. i dah kena virus tu cket..

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver