Saturday, September 4, 2010

Less ThaN a Week...

A countdown to celebrate a Hari Raya Puasa...

Mengharungi hidup berkeluarga merupakan suatu anjakan paradigma yang perlukan pengorbanan dan juga timbang tara di antara dua jiwa. Penilaian di dalam membuat keputusan amat memerlukan persetujuan dari kedua pihak.. Ehh..



Rasanya dah salah isi nieh.. Kalu wat karangan kompem fail.. Hampir lebih 3 minggu menunaikan ibadah puasa bersama isteri tercinta.. yaa.. nice to have a life partner rite yang akan berkongsi suka-duka kehidupan dalam mengharungi banjir pancaroba skang nieh.. ouchhh..

Anyway, selamat menyambut Idul Fitri in advance (kot2 blog nieh akan di update pada masa yg lama) to all blogger yg mengenali diri sendiri.. heheheh..

(tadak keja sebenarnya nak update.. saje nak bersihkan sawang2 dalam blow nieh.. besau lak lelabah hitam dalam blog aku nieh)


4 nuKiLan penDapaT:

cik selamah kundang said...

slmt hari raya bro

curigelap said...

tq tq.. meh aa datang rumah kat tak segan silu... hahaha

Wizza said...

slmt hr raya,maaf zahir batin..

eLy said...

selamat hari raya

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver