Thursday, May 7, 2009

Kegembiraan Terpancar

5 May 2009
Dah lama aku tak menaip sesuatu di dalam blog aku ni. Bukan tiada masa, cuma kesempitan masa. Beban kerja tahap puncak menyebabkan masa itu semakin sempit. Tapi, 050509, aku dengan jayanya mengambil EL; emergency leave. Bukan aku taknak ambil AL awal-awal, tapi aku rasa dengan cara itu sahaja boleh dapat cuti. Hah.. Memang berkesan.

050509

Pada tarikh ini juga 2 peristiwa besar berlaku dalam keluarga aku.
  1. Adik perempuan aku sambut tarikh lahirnya
  2. Adik bongsu konvokesyen di Poli Kulim

Tak banyak yang mampu aku coretkan. Biarlah gambar-gambar yang akan di paparkan di sini menceritakan segalanya. Suka, duka, penat, lelah terpancar di setiap keping gambar ini.

Melangkah keluar dari 128 Seri Malaysia

Selesai istiadat konvokesyen

Bersama ayahanda dan juga bonda

One happy family; all boys complete set

Umpama terbang di awan biru menerima skroll diploma

Keluarga baru

Roomate kesayangan adik aku

0 nuKiLan penDapaT:

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver