Wednesday, April 29, 2009

Forgive Me.. Forgive Us..

Awal Pagi

Aku seperti berasa ada suatu kehilangan dalam hidupku... Entah.. Seperti ada benda penting telah hilang.. Dan aku terjaga agak lewat dari kebiasaan.. Mungkin tika mimpi tadi, aku tercicir sesuatu yang penting dalam hidup ku..

Argghh..!! Tak selesa ku dengan keadaan ni.. Aku bangun.. Terus menapak ke bilik mandi.. Rasa segar seketika.. Sambil menunggu driver (hehehe..) di depan pintu.. Pin.. Pin.. Terus ke destinasiku.. Tempat keje daa...

Emm.. Sebenarnya aku kurang sihat sikit hari ni.. Mungkin fikirkan kerjaku yang tak siap-siap lagi.. perubahan rekabentuk litar pada minit-minit terakhir amat mengjengkelkan diri.. Tapi .. kerja tetap kerja.. hanya di situ sahaja tempat aku mencari rezeki.. Dan mengumpul sedikit hasil gaji aku untuk di simpan kemudian hari.. kenduri mungkin..? Rasanya.. TAPi..

Sunyi.. Kosong.. entah kenapa kuat sungguh kekosongan yang melekat di hati.. ku fikirkan kembali.. emmm.. bagaimana hendak berfikir.. k.o.s.o.n.g .. Biarkan sahaja ia bermain di fikiran ku.. Sambil meneruskan kerja harianku.. Lukisan layout yang perlu di buat sementara menunggu meeting harian.. Letih.. Tapi aku suka.. Sebab ada cabaran di situ.. Di tambah dengan adanya tuit tambahan;OT, :) .. Aku semakin laju membiarkan jejariku bermesra dengan dua ekor tetikus yang ku bela. Di temani oleh papan kekunci yang setia menunggu setiap hari..

1715...

Kerja ku hampir siap.. Telah 75 peratus di siapkan.. Masa untuk aku bermanja dengan akrab bersama papan kekunciku ini... Leka ku menekan.. Sambil mendengar lagu-lagu 90-an.. Dan akhirnya... Kosong juga .. Haishhh.. Mungkin aku ada membuat kesalahan kepada insan-insan yang aku kenali.. dan mungkin juga insan-insan yang berada jauh dariku.. Lalu.. Di bawah ini aku aku kepilkan lirik yang bagi aku sesuai untuk mengisi kekosongan diriku..



Redup matamu
Memandang wajahku
Jangan menangis

Memang benar dulu
Kunci hatiku
Ada padamu
Ohh..

Aku kembali Dimatamu kini
Bukan kerana kamu Bukan niatku
Melara hatimu Usah khuatir

Jika hadirku melukai hati
Maaf ku pohon abadi
Kini dihatiku satu puteri
Yang pasti bukannya kamu

Chorus:
Ampunkan aku
Seandainya engkau menangis lagi
Ampunkan aku
Memang aku bukan lelaki dulu
Ampunkan aku
Seandainya engkau masih merindu
Ampunkan aku
Mendung ini pasti akan berlalu

Redup matamu
Memandang wajahku
Jangan menangis

Kita lewati
Saat Kau dan Aku
Leka menari

Ampunkan aku
Seandainya engkau Menangis lagi
Ampunkan aku Memang aku bukan lelaki dulu

Ampunkan aku
Seandainya engkau masih merindu
Ampunkan aku Mendung ini pasti akan berlalu

0 nuKiLan penDapaT:

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver