Tuesday, April 28, 2009

keLahirAn .. SeBuaH pErMuLaaN

Salam..

Kring.. Kring.. Ting .. Tong..
Ahh.. Aku kembali bernafas.. Setelah kali yang keberapa penghasilan bloG.. mungkin ini yang terakhir.. dan ianya adalah satu permulaan di dalam kamus kehidupan seorang manusia..








Tanggal 1979...






Aku di lahirkan.. untuk mencari erti sebuah kehidupan .. kehidupan di dunia.. mengenal Pencipta.. menerima dan memberi kasih sayang dari semua yang mengenali diri... membaca perbuatan dan kelakuan insan terdekat hatta jauh.. menyelami perasaan dan hati empunya diri .. juga orang di sekeliling..


Waktu 90-an...
Aku dalam proses pembelajaran dan pengajaran erti sebuah kehidupan.. Masih lagi bertatih untuk kenal apakah maksud kehidupan.. Tak banyak yang perlu di fikirkan tika itu.. Semuanya berkisarkan baju putih dan berseluar hijau.. Mengenali apakah erti sebuah ikatan persahabatan..
Ahhh.. tak banyak kenangan yang dapat di ungkapkan.. Semuanya hampir sekata.. Semuanya telah di atur.. Tak perlu berfikir di atas tapak kaki sendiri.. Banyak sokongan di berikan..


Zaman Millenium
Zaman yang banyak cabaran.. Sesuai dengan peningkatan usia ku .. Tapi.. Adakah aku seorang yang tabah menghadapi semua ini...??? Aku perlu .. Aku mesti..


Kerana .. Itulah.. Aku.. Di lahirkan.. Di Dunia ... Ini...

Aku insan yang terpilih .. di antara berjuta - juta yang ada ..

SYUKUR

0 nuKiLan penDapaT:

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver