Tuesday, November 30, 2010

Laluan Kontra Ipoh 16NOV2010

16 November 2010

Aku dan isteri dalam perjalanan pulang ke kampung... Hoh hoh hoh... Balik kampung.. Hehehe..
Cabut dari opis sebelum lunch.. Packing-packing ala kadar, then trus masuk hiway PLUS..

Hoh.. Perjalanan separa lancar dari Seberang Jaya sampai ke Juru.. Lepas tu baru laju.. Hehehe...

Tetiba.. Lepas jer RnR Kuala Kangsar, berderet kereta menye'slow'kan diri masing-masing.. Ouchh.. Ape kehe plak kereta kena berbaris nieh.. Ada perbarisan hari raya ker.. huh.. tak suker n tak siok.. Layan punya layan berbaris kat hiway nieh.. Hoh.. Snap.. Snap..


snap sambil driving.. hohoh
 

Haaaa.. Ada batu-batu telah meruntuhkan diri selepas terowong menora tu.. patut la ramai bebeno kereta berbaris nieh.. Mau dekat sejam lebih gak aa berbaris sempena hari raya aidiladha nieh..

ZoooMM.. perjalanan diteruskan sehingga ke Melakau.. ehh.. Melake..

hehehe

4 nuKiLan penDapaT:

cik puan eLy said...

eh.. bkn i ke yg tgh driving masa nieh?

curigelap said...

hehehe.. hehehe.. shhh.. diam2 suda

Cik Ruby said...

patut lah panjanggggggggggggg kemain keta masa nak balik kedah ritu..ceh! punya la semangat salahkan orang buat jalan, rupanya ada batu 0_O

curigelap said...

hahaha.. ari tu pun dah salahkan eksiden.. alih2.. batu pun nak balik kg gak daa

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver