Sunday, November 14, 2010

Gelang Hikmat bernilai US12.5 ??

Minggu nieh memang minggu kekantoian ntuk so-called public figured.. Bermula penjualan gelang ker isu phD.. u noe who i mean.. Ahakss.. So, setiap kali aku celik mata jer.. trus on web page fans Hate MLM Biznes ntuk lihat perkembanga lanjut tentang gelak hikmat nieh.. Dah jadi macam drama lak kat wall fanpage tu di mana ada team fakers iD berlakon drama yang mana di arahkan oleh seseorang penulis skrip yang hebat.. yalll... ohh.. aku dah terpengaruh dengan tagline team tu....

then pagi nieh.. thru paper Metro.. pengerusi gelang hikmat nieh telah buat press-conference tentang isu fitnah nieh.. opss.. what-ever la..


Ok la.. serius aku takdak kaitan langsung dengan isu nieh.. kena wat pengakuan awal.. kang tak pasal-pasal aku lak di tuduh sebagai pesaing jual gelang hikmat nieh.. then tak pasal-pasal black maria datang kat rumah sewa aku area selatan kedah nieh.. jemmm..

Tanak cerita panjang.. aku masuk blog seorang blogger yang di tuduh sebagai pesaing penjual gelang hikmat nieh, Aidid , (thanks bro for sharing ur precious info, GRUGI woo tak jengah blog bro aidid nieh) ntuk ketahui the truth behind the scene.. huhuhu..

Dan other blogger yang under MLM international company yang juga buat research dengan meng-contact company gelang hikmat nieh.. bro joegrimjow ..

LET'S CIKIDAUUUUTTT yalllllllll

0 nuKiLan penDapaT:

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver