Friday, October 9, 2009

Malam Jumaat

Nyiunggg... Nyiunngg.. Isk.. Nyamuk dah keluar dari sarang.. Banyak lak nyamuk malam nieh..



Tappp... Haaa.. Kan dah arwah nyamuk nieh.. Emm.. apa nak buat kat rumah sorang-sorang nieh.. Aisshh.... Hidup bujang camnie laa.. Kalu dah kawin, besh gak.. Eheheh.. (Tapi apa nak buat aa kalu dah kawin aaa time Khamis malam jumaat nieh.. ) Tetiba...

Kringgg..

Kringg..

Mencelapak aku berlari-lari kambing mencapai HP (henpon, bukan komputer HP) yang berada di atas katil.. Owh.. my mum called... "hallo, *tutt* (censored nama kampung) tahniah la..." Aikks.. apa yg tahniah nieh mak.. "Dah dapat baby dah.. baby lelaki" Uikss.. mak aku dapat baby..? Ker aku yg dapat baby..? Bila masa lak aku kawin..?? Ker tanpa kesedaran aku time tido aku telah di proses ntuk mengeluarkan sesuatu dari badan aku dan di dermakan kepada ibu tumpang yang cantik jelita macam Nasha Aziz...? Owhh tidak.. Aku dah tak teruna.. (Maafkan aku, Ely..) Tetiba mak aku cakap time aku berada di awangan " Tambah lagi la sorang anak sedara kamu Pak Lang .. Putih kulit dia nieh .. Hensem macam Pak Lang... Bukan kamu la.. Pak Lang aZiz.." Huhu.. Baru berangan nak kasik nama kat anak ibu tumpang.. Rupanya adik aku yang bersalin daaa.. Baru nak kembang idung.. Ingatkn mak kata aku putih.. Ahaks.. Nway.. Just see da picca of my new fruit son.

My BoY Fruit Son

Sila jangan betulkan monitor or laptop anda.. Sebab dapat mms dari father dia pun dah macam nieh.. RAW image nieh.. Heh
.....................
.
.
.
.
.
....................

Ok .. dah Edit dah.. Heheh


So.. Dengan rasminya.. Hari nieh jugak balik kampung.. Eheh.. balik taman daa.. Kang kata kampung nanti, ada yang komplen nieh..

CHarrrrrrgassssss

3 nuKiLan penDapaT:

eLy said...

tahniah paklang T***b..

cik selamah kundang said...

mari mengomvoi

curigelap said...

apa .. gomoi..? hg tahap wajib dah nieh..

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver