Tuesday, March 23, 2010

Polis.. Polisi..Pulis




Polis... Suatu kerja yang amat berat tanggungjawab.. Banyak jenayah-jenayah berlaku zaman sekarang nieh.. dari sekecil-kecil kesalahan hingga sebesar-besar kesalahan melibatkan negara...


Zaman Dedulu..

Ramai yang respek dengan sesapa yang berkerja dengan polis nieh.. Ye la.. Mereka menjaga keamanan negara menyebabkan rakyat berasa selesa dan tenang hidup di negara nieh.. Tak kira siapa yang membuat aduan, semua di ambil sama rata dengan di penuhi tanggungjawab terhadap tugas yang di lakukan..

Zaman Sekarang..

Emmm.. No komen.. Kang jadi isu plak.. Blog nieh kot2 satgi kena banned di sebabkan laporan sesetengah ahli bijak pandai lagi pintar macam Einstein yang menjadi hero seperti Superman (kat malaysia nieh Suparman je.. seluar kecik 3 segi pakai kat dalam) kepada pihak pulis..

Haisshhh.. Banyak beban dan tanggungjawab polis skarang nieh.. Nak buat camna.. Bak kata pepatah.. "Nak di telan mati emak, nak di luah mati ayah.." Baik diri sendiri yang mati..

Haisshh..




Agak-agak polis obersee nieh amik kesah dak kalu ada pihak-pihak yang berkepentingan peribadi terutama pulitik nieh amik port..?

Dush.. Dush..

1 nuKiLan penDapaT:

eLy said...

nape incik pulis?

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver